Friday, December 18, 2009

不是你的温柔




I will try to record a full song after i have done it...
Hope you all will like it...

Composed - Jyef
Lyric - Jyef
作词 - Jyef
作曲 -Jyef
我不是你的温柔
你却不懂我要是什么
而我却是在你的心中
怎样都 不会把你忘记
你就是不懂我
我是把你放在我脑海中
而你却不懂得珍惜我
我只要 你永远陪着我
想你爱你吻你就是温柔
却又想不到这是一种温柔
带你走去我拥有的世界环绕
只要你永远培在我身边
是温柔
你就是不懂我
我是把你放在我脑海中
而你却不懂得珍惜我
我只要 你永远陪着我
想你爱你吻你就是温柔
却又想不到这是一种温柔
带你走去我拥有的世界环绕
只要你永远培在我身边
是温柔
不再让你哭
我会一直守护
只要你不要再哭
我会带你走出
想你爱你吻你就是温柔
却又想不到这是一种温柔
带你走去我拥有的世界环绕
只要你永远培在我身边
想你爱你吻你就是温柔
却又想不到这是一种温柔
带你走去我拥有的世界环绕
只要你永远培在我身边
是温柔

4 comments:

  1. nice the song!!
    but the lyric repeat too much already!!

    ReplyDelete
  2. thank you, that is chorus part...

    ReplyDelete
  3. i think it's good idea that u can compose a song, HIM production will make a contest called "词曲创作比赛”i think u can post ur song 2 HIM production, u song is nice!

    ReplyDelete
  4. i like your composition... you're good in playing piano... by the way, are you good in playing guitar? I love playing guitar when I do nothing...

    ReplyDelete